Navegació interna

Visita guiada al Museu

Una passejada per les sales del museu acompanyats d’un monitor que us personalitzarà la visita.

El Museu Etnològic del Montseny està situat al centre de la vila d’Arbúcies en un edifici del segle XVII totalment restaurat i adaptat. Si escolliu realitzar una visita guiada, de la mà de la guia visitareu les seves 15 sales, podreu escollir la visualització de diferents audiovisuals i sobretot personalitzar la visita segons els vostres interessos i inquietuds.
La visita és un recorregut pel túnel del temps per veure com vivia la gent al Montseny a la prehistòria, a l’època medieval o al segle passat.

A més podreu gaudir dels audiovisuals El castell de Montsoriu i Llegendes del Montseny que us transportarà a un món d’històries màgiques.

LOCALITZACIÓ: Museu Etnològic del Montseny
DURADA: 1,5 h