Navegació interna

• Inici

Centre de Documentació del Parc Natural del Montseny

Centre de Documentació creat en conveni amb la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament d'Arbúcies l’any 1989. Actualment, s'hi apleguen més de cinc mil documents entre llibres, articles, revistes, fotografies, documents sonors i mapes referits als aspectes del patrimoni historico-cultural i natural del massís del Montseny.

El CD forma part de la xarxa de Centres de Documentació d’Espais Naturals Protegits de Catalunya i de la Red de Centros de Información y Documentación Ambiental (RECIDA) de l’Estat Espanyol.

El catàleg del fons bibliogràfic és consultable on-line: catàleg col·lectiu

El Montseny a la motxilla

A partir del dimarts 6 de febrer, el Museu Etnològic del Montseny, La Gabella, disposarà d’un nou recurs per descobrir el Montseny en família. Es tracta d’ El Montseny a la motxilla, una motxilla didàctica per donar a conèixer el Parc Natural del Montseny al públic familiar.

Navegació interna